Deel mail en documenten met Start2Share Office

Vandaag de dag kopen ondernemingen nog dikwijls hun software, zoals de Officesuite met Outlook, Word, Excel, Powerpoint. Ze gebruiken hun eigen knowhow om hun systeem up te upgraden, uit te breiden, mailboxen, gebruikers en gegevens toe te voegen. De komst van mobiele apparaten zoals smartphones, laptops en tablet computers heeft de zaak er niet eenvoudiger op gemaakt, want op al die toestellen zouden we graag dezelfde informatie en applicaties hebben. Een boeiende wereld, maar niet altijd even simpel… Wat als we de eigen aankopen achterwege zouden kunnen laten en mits de betaling van een maandelijkse abonnementskost de Office-applicatie en gegevens over zouden kunnen brengen naar de cloud?

Geen voorafgaande investeringen, geen zorgen meer over upgrades van software en geen in-house kennis meer nodig. Enkel en alleen de Start2Share Office clouddienst, die werkt. Cloud Computing, vertaald naar uw Office gebruikt. Dat is precies wat Start2Share Office biedt: een dienst die het mogelijk maakt dat mensen met elkaar gegevens en Officeprogramma’s delen wanneer ze dat willen, waar ze ook zijn, en dat via de cloud.

Maak ook kennis met onze andere mobiele producten